Iti dau reducere 1% la PC Garage

21 februarie 2009

Au construit un pod într-o zi

Sătenii din comuna suceveană Marginea au ridiculizat autorităţile, după ce au pus mână de la mână şi au construit un pod, într-o singură zi, pe Drumul Naţional 17 A, ce face legătura între Rădăuţi şi Câmpulung Moldovenesc.

Vechiul pod peste pârâul Suceviţa a fost distrus de puhoaiele inundaţiilor din vara anului trecut şi, deşi autorităţile statului au anunţat că îl vor reconstrui în cel mai scurt timp posibil, sătenii din Marginea au fost nevoiţi până acum câteva zile să meargă pe o rută ocolitoare aflată într-o stare deplorabilă.

Sătui să-şi tot repare maşinile, mărginenii au construit un pod de lemn în doar o singură zi şi astfel nu mai fost nevoiţi să aleagă soluţia oferită de autorităţi, ruta ocolitoare.

„L-am testat la o greutate de 10 tone, dar pentru siguranţă l-am limitat la maşini de până la 2,5 tone. Toată lumea este mulţumită acum pentru că poate traversa de pe un mal pe celălalt în condiţii civilizate”, explică unul dintre săteni Ghiţă Maftian.

Deşi autorităţile susţin că e o construcţie ilegală, sătenii nu se tem de consecinţele legii şi sunt mândri de podul lor.

„Personal am fost înştiinţat că risc între unu şi trei ani de închisoare pentru că am fost iniţiator la o construcţie ilegală. Le-am spus că trei ani nici nu înseamnă prea mult, dacă ştiu că am făcut un bine pentru comunitate”, explică Arcadie Boicu, unul dintre reprezentanţii societăţii civile din Marginea.

Sursa:
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/839268/Au-construit-un-pod-intr-o-zi/

Un comentariu:

Anonim spunea...

hhh

căutare personalizată

Cuprins